True Love is unbeatable!

True Love is unbeatable!
True Veins - Technics & Styles

It’s a start to the end.. Or eternal life..

Welcome to the Grand Psychotic Castle Of thousands of thoughtful souls and great people that have been political.

Z.Dee.Reich

Wikipedia

Søkeresultater

Transmadness

lørdag 25. februar 2017

Jeg er den største.

Jeg er den største løgnen jeg noengang har fortalt.
Døden er min nærmeste følgesvenn.
Så mange fjes og du ser ikke deg selv?

Jeg er den største sadisten, jeg er skaper av dine mareritt , jeg er det motsatte av alt du så.
Tilgi meg for alle de synder jeg kommer til å begå, tilgi meg for alt jeg ikke gjorde og alt jeg vil si deg.
Det ble sånn avhengig av deg selv, tilgi meg for mine synder det blir nok av dem.
Du vekket endelig det du fryktet mest, ditt eget hat mot deg selv.
Det jeg ikke tilgir er mitt sadistiske smil når jeg ser deg vandre dine siste skritt og alt er over.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar